Flötigt värre

Vi avslutade semestern med att besöka en Doughnut affär innan vi åkte till flygplatsen. Trots att vi fick se hela produktionskedjan och hur de små degbitarna badade i flott var jag tvungen att prova - det måste ju finnas en anledning till att doughnuts är så poppis i USA. Jag valde ut tre små läckerbitar, en varm helt nybakt, en med choklad och en med äpple och kanel.

Det smakade ....flottigt. Inge vidare. Mådde lite illa efteråt.

Jag ska utveckla det där med detox och vit månad. När man är på semester blir det lätt lite mycket av det goda (särskilt om man är på en båt där man har möjlighet att äta gott, oavsett tid på dygnet) Dessutom är det ju förödande lockande att prova allt som är nytt och konstigt när man är i ett nytt land. För min del har det resulterat i kärlekshandskar, inte särskilt stora, men ack så irriterande. Så sista dagen på vår resa beslutade jag mig för att nästa månad, det blir en månad i hälsans tecken. Strax efter det beslutet såg vi Doughnut affärn. Men då var det ju fortfarande mars.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin