Mina kära


När ja kom hem och läste mailen fick jag en chock. Mami har legat på sjukhus en hel vecka och får bara äta flytande föda! Och jag visste ingenting!! Ringde skype, fick inge svar, ringde igen, inge svar. Ringde hemtelefonen (varför provade jag inte det med en gång..?) och då svarade pappa. Hon är hemma, mår lite bättre men måste operera! Stackars lilla mamms! Och allt för att hon har ätit GI. Sa dom iallafall. Dumma dieter, bättre att äta vanlig mat. Hoppas du mår bättre snart mammi! 

Inte nog med det, när vi hämtade katterna hos Ks mormor var Belle vild och lekfull som vanligt, men Sam var trött, hängig, smal och hade helt livlös päls. När vi haft dem hemma ettag upptäckte jag att hon bara låg och sov hela tiden. Så nu har jag bokat tid hos veterinären, ska dit snart. Det är HEMSKT att inte veta vad som händer - hon kan ju inte berätta vad som är fel heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin