Morgonpepp

Hörde att det snöar i Sverige idag. Jag har ett trick för trista morgnar då man helst vill ligga kvar i sängen under täcket och det är grått o kallt ute. Tricket kommer från www.kreativinsikt.se och heter Morgonpeppingkort. Varje morgon drar jag ett kort ur högen och ställer i fönstret. Kortet är tänkt att ge energi och positiv pepp. Målet är att man själv ska tänka tanken, men korten fungerar som en trigger. Perfekt present till dig själv, eller någon som behöver piggas upp när vårsolen inte tittar fram. Jag köpte dessa en kall höst, men jag har fortsatt med korten året runt. De gör att jag börjar dagen med ett leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin