Ny hårfärg

Tog en paus från målandet för att gå och klippa och färga håret idag. När jag bodde i Dominikanska Republiken fick jag mitt hår färgat grönt så jag har minst sagt dåliga erfarenheter av att färga håret utomlands. Var ängslig som en gnu när jag slog mig ned hos Ashley, som till på köpet hade knallröda slingor i sitt kolsvarta hår. Bådade inte gott direkt. Visade sig dock att jag inte behövde oroa mig, håret blev jämt chokladbrunt precis som jag ville ha det, inte ett grönt strå. :) Puhh







Kommentarer
Postat av: Svar: Caroline

Va tjusigt !!! kram

2010-04-23 @ 07:55:40
URL: http://claracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin