Update

Hej igen bloggen :) Nu börjar jag landa igen efter en hektisk vecka och en helg på rosa moln. Det är konstigt, även om vi inte känner oss som "gifta" så känner man av förändringen. Nu börjar liksom en ny fas där alternativet att åka hem till Sverige och pendla och leva på distans känns väldigt långt borta. Samtidigt är det inte helt klart ännu att jag kan stanna. Tänk om mitt visa hinner gå ut innan jag har svar på min ansökan? Då blir jag ju "illegal invandrare". Vad händer då? Kommer en militärgubbe och hämtar mig och sätter mig på ett plan? Får jag terroriststämpel? Får jag ens komma tillbaka in i landet igen? Nej usch, vill ha besked NU så att vi vet. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin