2 dagar med valpar

2 dagar har snart gått och jag har för första gången i mitt liv upplevt hur det är att sätta sina egna behov åt sidan och någon annas först. Nyttigt! Valparna är 8 veckor gamla och behöver rastas ungefär varje timme. Första natten var de ängsliga och ylade natten igenom. Andra natten hade de vant sig och de var tyst, men vi vaknade med en blöt fläck i buren. Eftersom vi är två som tar hand om dem hade jag möjlighet att springa iväg på Zumba på förmiddagen, en skön paus faktiskt! Här kommer lite bilder, de har inga namn ännu men den lilla svarta är Ks och är en kille. Den brun/vita är min tjej och hon är några dagar äldre. Maila eller kommentera gärna om ni har förslag på namn! 




"Lillemannen"



"??????"



Här ligger vi och vilar efter lek och zumbapass. Belle regerar på valparnas kudde och de hamnar på golvet :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men guu så söta!!!

2010-08-23 @ 19:07:30
URL: http://almsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fin tredje bilden va!! åh va söta små valpar!



Ja var jättekul att plocka svamp med Teo! :) Ne har aldrig fiskat kräftor själva, vet faktiskt inte om det finns här. Försökte förklara hela grejen med kräftor och kräftskiva men tror inte riktgit han fattade.

2010-08-25 @ 10:20:55
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: malin clapper

Gud så söta! Jag blir helt knollrig i själen!

Vilken ras är det? Hittade inte det men jag kanske är lite dålig på att läsa ikväll, ögonen går i kors på mig...



De ser ut som en liten Wilma och Wilbur :)

2010-08-25 @ 21:57:14
URL: http://www.mrsclapper.blogspot.com
Postat av: Marie

Visst är dom söta!



Malin; den svarta är till hälften blue heeler och hälften mini australian shephard. Den bruna är 3/4 mini australian shephard och 1/4 blue heeler.

2010-08-26 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin