Dagens

Haha måste berätta en rolig grej. I Boise i Idaho i näreheten av där Ks mamma bor har de haft problem på biblioteket. I boxen där man lämnar tillbaka böcker har de vid ett tiotal tillfällen hittat stora högar av majonäs, lönnsirap och ketchup som någon sprutat in genom luckan. Efter att ha hållt luckan under uppsikt ettag kom de tillslut på vem det var som utförde sabotagen. En 74 årig gammal dam! Hon hade förmodligen fått sitt bibliotekskort indraget..:)

Idag har K, jag och hans kollega Eric vart på deras jobbs årliga picnic. Massvis med folk, mat, glass och sockervadd (första gången jag smakade sockervadd på säkert 20 år) och vi passade desutom på att åka ångloket runt parken. Solen har gassat hela dagen och jag höll på att svettas sönder i mina jeans. Bra om jag vänjer mig vid värmen. Nästa vecka åker vi till Idaho och där lär det var över 30 grader i skuggan. Härligt!!

Nu ska vi till en hotellbar och dricka drinkar och lyssna på jazzband! Natti natt




Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, vad göres idag? :)

2010-08-01 @ 06:53:39
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gott med sockervadd. =)

2010-08-03 @ 00:32:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin