Forts. på listan

Oj, det fanns en del två på listan hos Spiderchick


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag vill gärna tro att jag har kvar alla vänner i Sverige även om jag befinner mig i Alaska, men jag vet ju att många kommer jag tappa kontakten med, så blir det ju när man flyttar. Jag hoppas att de bästa och äkta finns kvar livet ut. Jag finns där för er fast jag är här borta, ni vet vilka ni är!


En speciell dag du minns:
Första jag kommer att tänka på är när jag var nästan 18 och min kompis Carro tog körkort. Hon körde in på mina föräldrars parkeringsplats viftade stolt med nycklarna, drog ur "tjoken" och så susade vi i väg till Björnön i Västerås och badade. Det var sommar, varmt, hög volym på radion och det var frihet!


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma. K. Barbro. Sofie. Beror i högsta grad vad jag är arg på. 


Vill du gifta dig:
Trixigt det där. Tekniskt sett är jag ju gift redan. Fast det känns ju inte som det eftersom det var mest "på pappret". Skulle gärna samla all släkt o vänner i framtiden och ha ett riktigt prinsessbröllop, finns det någon ö mitt i Atlanten?


Är du musikalisk?
Ja det tycker jag. Brukar sjunga HÖGT i bilen. och i duschen. Favorit just nu är California Girls med Snoop och Katy Perry. Men jag satsar inte på någon vidare karriär. Tror inte jag skulle se så snygg ut utklädd till godis som Katy gör i videon... 


Vad dricker du helst när du är törstig:
Källvatten, finns inget som slår kallt vatten direkt ur jorden. Särskilt inte om man är ute på en svettig vandring.


Biter du på naglarna:
Gjorde jag när jag var yngre. Nu undviker jag det, ingen bra kombo när man har djur, usch


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, och trott att hela världen kommer att gå under! Igår var det nära när jag läste om massvåldtäkten i Kongo. Sånt får mig att gråta. Förbannade maktmissbrukare! Har insett att mina egna problem oftast är en fjärt i rymden, men det dröjde ungefär 29 år :)


Vad är det finaste du fått? Livet av mamma, konsten att vara snäll av pappa och kreativitet från morfar.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, åka o fiska med K och dra upp större fiskar än honom, höhö. Kissa på ett träd. Göra 100 armhävningar på fötterna.  


Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Hej Marie!



Roligt att lära känna dig lite bättre genom dina svar. :)



Ha en fin dag!

Kram Lotta

2010-08-25 @ 14:05:20
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack detsamma!

2010-08-26 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin