Hemma igen!

Nu är vi hemma i Fairbanks igen, vår katt Belle var jätteglad att se oss och ville aldrig sluta kramas! Tack snälla mormor G som tittat till henne då vi varit borta. Innan vi åkte tillbaka från Idaho hann vi med att spendera en dag hemma hos Ks äldsta syster och hennes fyra barn. Vi var också på "New Plymoth Fair" med Ks yngsta syster och hennes barn. Här kommer lite bilder!




Syster S och hennes familj bor jättevackert med utsikt över en stor canyon (vet inte vad det heter på svenska, hjälp!) De har två hundar, minst tre kaniner, varsin get, massor med höns, en tupp och minst två katter på sin gård. Under våran vistelse lades en skorpion, en geccoödla och en tusenfoting till samlingen med djur. Självklart fick jag hälsa på alla! Syster S har även ett fantastiskt stort grönsaksland som fick mig att börja drömma, men jag vet inte om det går att odla vattenmeloner i Alaska?! (För övrigt är jag övertygad om att yngsta dotter K kommer bli antingen filmstjärna eller storbloggare, checka posen på bilden :) )


   

Sista dagen innan hemresan var vi på marknad i New Plymoth. Syster J och hennes två barn var med, här tittar de på paraden och väntar på att de ska börja kasta godis. På marknaden fanns en massa skoj, jag provade att skjuta gevär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin