Lista från Spider

Det är kul med listor. Tycker jag. Och valparna snoozar. Här kommer en lista om mig som jag hittade hos Spiderchick


Namn:
Marie

Beroende av: Kaffe, hade ett kortare beroende av Sims3 som jag spelade två dar i sträck men det försvann. Tur det.


Vad tror folk om dig? Att jag spelar/t basket och är italienska.


Stämmer det?  Hahahahahhaa. nä. men jag vill åka till Italien!

Vad får du oftast komplimanger för? Just nu "but your english is sooo good" när jag berättar att jag minsann kommer från Sverige.

Hur imponerar man på dig? Man pysslar med något intressant som jag inte provat/är bra på och visar mig hur! Just är jag sjukt imponerad av folk som har bebisar och små valpar för jag undrar var de får energi ifrån!


Vem ringde du senast? Min pojkvän


Antal timmar sömn inatt: 6!


Sov du ensam: Nix. En katt i mitten o K nånstans på andra sidan


Brukar du komma i tid: Ja det tycker jag. Men alla tycker inte som jag.


Vad tycker du om fötter: Jag har lätt fobi för fötter. Tycker de är rätt äckliga. Ks tår är fn. blå efter vår hike. Så dom undviker jag.


Hade du en bra kväll igår: Andra kvällen med valpar. Den var mysig!

Favoritdryck på morgonen: Kaffe. och proteinshake.

Sysslar du med någon idrott: Ja, om det finns nån sport som heter "go potty". Tränar ungefär varje timme..

Är du nöjd med ditt liv: JA! Men jag saknar familj och vänner i Sverige som jag hoppas kunna hälsa på snart! Förra året vid den här tiden var jag inneboende, hade distansförhållande, jobbade 12 timmar per dag och hade bara mig själv att ta hand om. Nu bor jag i hus i Alaska, med kille, katt och valpar! Hade svårt för den snabba förändringen ibörjan men nu har jag vant mig och trivs. Ser fram emot att börja jobba här i USA sen!


Vad är det värsta du vet? Inskränkthet, jantelag och falskhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin