Intervju i mörkret

Nu har jag vart på militärbasen och härjat runt igen, ny intervju och ny tjänst men för samma företag. Kön till passerkorten var om möjligt ÄNNU längre än när jag var där sist och jag kom för sent. När jag väl kom fram till rätt byggnad hade strömmen gått och det var TOTALT nedsläckt, jag öppnade dörren  och därinne myllrade det av militärer med ficklampor. LITE läskigt var det faktiskt, man kunde inte läsa en enda skylt och knappt se vart man satte fötterna. Jag kom fram iallafall och genomförde en intervju med en supertrevlig tjej i bäcksvart mörker. MYCKET märklig situation, men kul! Jobbet är som Leasing Consultant för en mäklarfirma som hyr ut boende till militärer. Låter riktigt kul (särskilt jämfört med ett kassajobb) och jag hoppas på positivt besked så nu ber jag er hålla tummarna igen!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Tummarna hålls, lycka till!! :)

2010-12-07 @ 00:09:49
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Li

Jag håller tummarna, låter som ett riktigt roligt jobb-trots intervjun i mörker ;O)

2010-12-07 @ 12:34:14
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag haller tummar o krossar fingrar :) Later som ett roligt jobb! Lustigt med en intervju i morker, fast kanske bra da de inte kan se om man verkar nervos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin