Flera hål

Ajaj, skar mig ordentligt när jag diskade knivar idag, BLODET bara sprutade. Hade sinnesnärvaro nog att Googla Första Hjälpen för skärsår med högerhanden, så nu sitter jag här med tryckförband och fingret högt i luften. Jag struntar i att lägga upp bilder på´t, kan tänka mig att ni är fler än jag som inte gillar blod och sånt därnt.

Hålen i taket som jag skrev om tidigare orsakades av rörmokare Robert när han var här och fixade våran dusch som läckte. Han var tvungen att såga sig igenom taket för att komma åt läckan. Bra att det inte läcker längre, men hålen är ju SÅDÄR snygga. Imorrn kommer en annan gubbe och tittar på hålen. Sicka problem alltså..

Kram på er!! :)


Kunde vart värre...




Världens största hål, Ryssland

Kommentarer
Postat av: malin clapper

Men OJ! Jag ska genast sluta klaga över vår lilla läcka! Den fixade ju sig själv med lite sol... :) Hoppas att han har någon slags garanti så det fixar sig! Vad kul att du också läst här! Ja jag började på Växjö Universitet och slutade på Linnéuniversitetet, de bytte nu i vintras.



FÖr övrigt höll jag på att ramla ur soffan när jag såg bilden från Italien med gångbron. ALDRIG att jag gått ut där. Inte om det så brann på den sidan jag stod! Hjälp...

2010-07-16 @ 19:44:18
URL: http://mrsclapper.blogspot.com/
Postat av: Marie

haha, tyckte gångbron såg riktigt spännande ut, tänk adrenalinkicken efter att man passerat :) Härligt att ni har sol!

2010-07-19 @ 08:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin