Härlig dag

Vilken härlig födelsedag jag har haft. Tack alla ni som har gratulerat, ni är så gulliga! Efter födelsedagsfrukosten var jag på teckningskursen som vanligt och idag övade vi surrealism. Jag fick i uppgift att göra en bild av en anka och en osthyvel, slutade med att ankan spelade gitarr med osthyveln. Min flummiga sida är i sitt esse med andra ord....

Efter lunch träffade jag Ks mormor, Savannah och Silvia som bjöd på fika. Mormor G förklarade att LIVET ÄR SOM BÄST VID FYRTIO, då har man mest energi och barn som klarar si själv. Fast sen ändrade on sig och sa att efter fyrtio blir livet bara bättre och bättre för minnet blir sämre och man kommer bara ihåg det roliga! :) Med andra ord har alla vi som närmar oss trettio bara roliga år att se fram emot, lyssna på mormor G!

Nu är jag nyss hemkommen från kvällens date med K. Han tog med mig på en flodbåtskryssning/middag nedför Chena River, solen sken och det var otroligt vackert. Checka bilderna på alla McMansions längs med floden, de allra lyxigaste husen ser man inte från flodbåten..frågan är om man verkligen behöver tre garage och åtta sovrum...:) Skulle va i Amerikat då förstås..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin