Bröllopsfika

Bröllopsyran letade sig ända till Alaska och K och jag blev så sugna på BRÖLLOPSTÅRTAN att vi kände oss TVUNGNA att åka och fika. (Nåja, det var väl mest mitt initiativ kanske :)) Här i Fairbanks finns ett mysigt café som heter Wolf Run och idag fick vi de fina klädda stolarna och så spelade de klassisk musik i bakgrunden. Kändes KUNGLIGT högtidligt! (okej då, det fattades en schiffongklänning och lite diamanter men förutom det kändes det rättså prinsesslikt)



Ks Peanutbutter Cream Pie



Min Creme Brylé




Kommentarer
Postat av: Mrs Clapper

Vad härligt med en sån fika och att bröllopsyran tagit sig hela vägen dit.

Här har jag gråtit, gråtit och gråtit. Så vackert!

2010-06-20 @ 22:32:19
URL: http://www.mrsclapper.blogspot.com
Postat av: Marie

Daniels tal gjorde att jag också fällde en tår, vackert!

2010-06-21 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin