Dagens Latte

Nu sitter jag på Barnes and Nobles med en JÄTTELATTE och ler. Det var inte alls läskigt att lämna fingeravtryck, även om det kändes lite formellt. Jag fick gå igenom säkerhetskontroll två gånger och lämna dator, kamera etc. till vakterna. Kände mig NAKEN igen. Men fotot på ögat var bara som en vanlig ID fotografering och farbrorn som skötte det hela sa att fingeravtrycken kasseras så fort de har konstaterat att jag inte är kriminell på någotvis. I väntrummet satt en mexicansk familj, ett par med en bebis, en tant från Australien och ett nygift par där tjejen var från Bulgarien. Hon log och var lycklig. Det gjorde vi förresten allihop. Ett steg närmare ett NORMALT liv.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin