BA

Hej på er!
Haft en bra fredagskväll/natt? Laddar ni inför bröllopet? Jag började dagen med en powerwalk i två timmar följt av en Hamburgare utan bröd på Carls Jr med Gladys och Silvia. Har ni provat att äta hamburgare utan bröd med händerna? För mig gick det åt en 20 servetter, men jäklar vad gott det var, hundra gånger bättre än McDonalds. OCH NYTTIGT ...

När jag var liten hade jag två favoritserier på tv, McGayver och the A TEAM! Eller ja, jag gillade ju My little pony och Candie Candie också, men det var liksom mera action i de två första. BA var min absoluta favorit, han var ju helt enkelt råcool. Ikväll ska jag och K kolla på den nya filmen om the A team a 2010.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin