Söndagsmys

Dripp dropp. Eller snarare splasch. Imorse vaknade jag av regnet som forsade ned för stuprännan utanför vårt sovrumsfönster. Det blev till en sån där morgon när man gärna vill ligga kvar i sängen med en kopp te och en bok istället för att göra något produktivt. K lockade upp mig med en härlig pannkaksbrunch och nu verkar det som att regnandet håller på att ge med sig. Idag är det FARS DAG här i USA så jag pratade med Pappa över Skype. Det är också en massa festligheter på gång i stan, idag är nämligen längsta dan på året i Alaska och det hålls en MIDSUMMER SOLSTICE FESTIVAL som pågår fram till midnatt! Bara det slutar regna ska vi åka och kolla vad som händer. Fast för mig är det ju inte midsommar på riktigt förrän nästa vecka förstås..

kram på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin