Saker man blir glad av

Vad gör man då när man har en skitdag?
Finns ju massor av saker egentligen som man blir glad av.
 Detta gör mig glad;

1. K

 Jag blir glad när han är i närheten helt enkelt




2. Tjejer med driv och fokus på att ha roligt

Kolla in premiäravsnittet av Bella & Tyra Show !http://nyheter24.se/bella-tyra-show




3. Bananer

De är goda, nyttiga OCH höjer halten av lyckohormon i kroppen




4. Plantera

Jag blir lycklig av att plantera. Att gräva med fingrarna i jord, känna doften och hoppas på att något fint och spännande tittar fram.




5. Sam & Belle

Mina älsklingar som fullkomligt sprudlar av energi! Det går inte att vara sur en längre stund när de här i närheten. Det går helt enkelt inte för då välter de något. Eller äter upp något. Visst är de söta?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin