Universal Studios day and night

Nu relaxar vi på vårt gulliga B&B efter två dagar av skoj på Universal Studios. Herregud, amerikaner kan det där med entertainment! Vet inte vad som var roligast, 3D film/bergodalbana med The Simpsons, skyltar där det står att man inte kan åka om man har "certain bodydimensions", stuntshowen med eldexplosioner, eller Mardi Gras karnevalen. Helt klart den coolaste nöjespark jag någonsin har vart på!



haha, på endel berodalbanor fanns speciella säten för tjockisarna!



Vi sköt aliens och blev MIBs. Fast sen blev vi flashade förstås!



The Simpsons 3Dbana var nog min favvo! Man åkte fast ändå inte, det var filmen som rörde sig. Hade specialeffekter så det pyste vatten när de nös på filmen så det kändes som man fick det på sig. Nice!



Så här fin var jag när vi hälsade på hos Shrek



Poliser med stora motorcyklar ledde Mardi Gras Paraden



Massor med plymer och glitter






De kastade pärlhalsband från vagnarna



K fångade många halsband till mig!!









Le Grand Finale!
Mamma, krokodilerna är Stooora i Florida!



Pärlan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin