ZUMBA :)

Finally friday! Trots att jag inte jobbar har jag kvar den härliga känslan av frihet som fredagar innebär! Fredag för mig är Fredagsmys, Ledig, Härliga Drinkar och Goda Middagar :) Idag ska K och jag åka på en liten roadtripp till en restaurang mitt ute i Bushen. Förmodligen mycket flanellskjortor och "bushiga" män och kvinnor, det är ju lite DET som är Alaska.

ZUMBA passet igår var sjukt KUL. :) Det var en bög och 40 tjejer i en danssal och jag svettades som en "Latinolover still going strong at 6 am." K var rätt nöjd över sitt beslut att INTE följa med. Kommer definitivt fortsätta med ZUMBA, här ett exempel på hur det kan se ut! (Självklart är det jag med svarta byxor längst fram)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt!!! Jag vill ockåså dansa zumba:)

2010-05-08 @ 09:43:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Rebecka Rubensson

Herregud vad fit och vilken takt;) Hoppas det är lysande med dig. Här är det bara bra, solen strålar som oftast och uteserveringarna bara poppar upp, vad kan va bättre. Ha det gott du goa.....Bamsekram från mig och Petit...

2010-05-08 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin