Imorgon går flyget..

tillbaka till Arlanda. Jag kommer inte vara med på planet utan befinner mig förmodligen på gymet när de ropar ut mitt namn i högtalarna. Det kommer kännas konstigt, overkligt och lite busigt, nu är det liksom på riktigt hela den här emigrationsgrejen. Snart har FedEx levererat vår ansökan i Chicago och förhoppningsvis accepterar de den och tar beslut om att jag kan stanna ganska snart. Sen börjar ett helt nytt kapitel med amerikanskt körkort, försäkringar, jobbsökande och hela faderullan. Du frågar mig om det är värt det? Efter flera år av hattande hit och dit, långdistansförhållande och velande kan jag bara svara; VISST är det VÄRT det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin