MarieL tar sig vatten över huvudet

Kom precis hem från ett härligt ZUMBApass :) jäklar vilken energi det ger, man blir glad i hela kroppen! Har köpt ett punchcard så nu kommer jag gå flera gånger i veckan. Jag kom ganska tidigt till lokalen där passen hålls och där satt en tjej som såg lite ledsen ut. Jag frågade om hon skulle på ZUMBA och hon sa att hon egentligen skulle hållit ett jazzdanspass nu, men att tyvärr så hade ingen dykt upp. Jag frågade om hon hade gjort reklam för det och hon visade mig. På anslagstavlan satt en stor affisch med en dansare på som ser ut att vika ut och in på sig själv i luften. Jag sa att många kanske tvekar eftersom det ser lite "avancerat" ut. I nästa andetag hör jag mig själv säga att jag gärna kommer på hennes lektion nästa vecka. Oh. My. God. Vad har jag gjort? Jag har inte dansat sen jag gick i nian, jag når inte ens ned till tårna när jag böjer mig, och jag blir andfådd av uppförsbackar. Bäst att kolla Flashdance för inspiration.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin