TESSAN 26 år

Godmorgon & Kväll bloggen! Igår var jag och käkade hamburgare och sen blev jag magsjuk. Och så kraschade min dator. Inge dirty dancing och en pisskväll heltenkelt. Idag mår jag bättre men datorn är fortfarande paj så jag bloggar från Ks. Kommer inte åt mina bilder från datorn, synd, jag har så himla bra bilder på FÖDELSEDAGSBARNET. Thats right, idag e ingen vanlig dag för idag fyller min LILLASYSTER THERESE 26 år. :) För er som inte känner henne så bor hon i Oslo sen fem år tillbaka med sin kille Kim. Hon pluggar "kunst och ledelse" och när hon inte pluggar ser du henne som toppsäljare i en klädbutik. Jag är så himla stolt över henne! Hon är en grym lillasyster och idag är jag lite sur för att jag är så långt bort och inte kan va med på hennes GRILLpartaj. Tur att det finns skype och telefoner. Och facebook, checka TESSANS facebookbild :) Älskar Dig Lillstrumpan!!!




Therese Leander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin