Underbar morgon

Vaknade av en puss imorse och när jag tittade upp var det strålande sol ute :) Blir en dag i bikini på altanen tror jag bestämt. Efter dansen igår hade jag en fruktansvärd huvudvärk och idag har jag ont i hela kroppen. Men det var det värt för JÄKLAR vad roligt det var! Jag har som sagt inte tränat dans på tio år men vissa av stegen kände jag igen. Andra var minst sagt AVANCERADE (i mitt tycke) men jag ålade runt på golvet och gjorde piruetter efter bästa förmåga. Lite pinsamt var det att jag var den ENDA eleven, det var ingen annan som vågade sig på lektionen. Jag ska hjälpa till och dela ut flyers så förhoppningsvis kommer det fler nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin