Alaskaskämt??

Föreställ dig att du är ute och går en härlig vinterpromenad med din snart fyra månaders valp. Rosig om kinderna gläds du över snön som lyser upp din dag och valpen som har så mycket spring i benen. På väg nedför backen stannar en stor bil med en skäggig man som vevar ned rutan. Han berättar för dig att han sett MAMMA BJÖRN MED UNGE lite längre upp i backen. Vad gör du?

1. Skrattar och frågar om han kan dra den om räven också?

X. Undrar om den skäggige mannen möjligen har börjat dagen med en flaska JD?

2. Säger Tack och SPRINGER HEM SÅ FORT DU ORKAR?

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh!! Jag har alltid velat se en riktig björn i en riktig skog (alltså inte skansen). Dock inte en björn mamma med bebis och inte heller med min valp... så jag gissar på nr 2!

2010-10-11 @ 22:12:31
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Linda - MItt liv i Grekland

Hahahaha jag gissar på no 3 att du sprang så bene höll på att gå av...för det hade jag gjort!

2010-10-12 @ 17:17:00
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Marie

Linnéa; fick precis lära mig att man absolut inte ska springa. Bra att veta när du stöter på den där björnen..



Linda; Rätt gissat!

2010-10-12 @ 21:01:18
Postat av: Eleonor

Jag hade tagit hunden under armen och kutat hem..

2010-10-12 @ 21:48:46
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin