ZUMBA 80s PARTY

Vi hittade ut igen förstås, men jäklar vad läskigt det var i THE DUNGEON. Det var äckliga skelett och masker överallt och vålnader som tog dig på axeln. Äckligast var alla små FLICKOR i typ 10 årsåldern som sprang omkring och fnittrade. Jag är livrädd för barn, har alltid tyckt att de är läskigast med de skräckfilmer där det är barn med, som typ POLTERGEIST, THE RING, THE EXORCIST, och BLAIRWITCH PROJECT. Får se vilken vi ska titta på ikväll,

VILKEN ÄR ERAN BÄSTA SKRÄCKFILM???

Imorse slängde jag på mig blå ögonskugga och sprayade håret med GLITTERSPRAY för att gå på ZUMBA PARTAJ. Istället för de vanliga låtarna dansade vi till gamla 80talsklassiker i stort hår och rosa tricoter. Jag hade tur (igen, jag som aldrig vinner nåt!!) och vann ett kort med 10 extra klasser PLUS en hemmavideo och hantlar som låter som maraccas. Nu har jag inte en enda anledning att inte träna, bara att trycka på play!






Min Zumbainstruktör Phoebe









Kommentarer
Postat av: Linnéa

men oh! det där ser ju inte tråkigt ut! Snacka om tillfälle att skaffa lite fler vänner. grattis till vinst, du har ju tur både i spel o kärlek och med jobbhunting! jisses!!

2010-10-31 @ 01:24:44
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Grattis till vinsten!! Kanske ska köpa lite lotter nu när du har sånt flyt...!!

2010-10-31 @ 16:45:54
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Marie

Linnéa: Näe, prova om det finns i Bama, är jättekul! Men fortfarande har jag inte vågat fråga om nån är sugen på en fika, vill hitta på nåt annat etc. Känns ju påfluget, eller är det bara jag tycker det?



Linda: Tack, måste vara månen som står i rätt läge ;)

2010-11-01 @ 06:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin