Flat Mountain Trail

Nu har semsterkänslan lagt sig och vi är tillbaka i vardagen med jobb och allt vad det innebär. Min närmsta kollega har bytt tjänst och jag jobbar för två tills vi får tag på en ny assistent. Resultatet blir såklart sena kvällar, mindre sömn och mycket stress. Trots att jag inte skulle vilja byta bort mitt jobb för allt i världen inser jag att jag längtar tills jag når den där berömda balansen i vardagen; där jag också hinner med vänner och fritid. Men men, jag har hellre lite tid och mycket att göra än inget att göra och tid att fördriva. (För er som inte fattar hur jag kan säga så, läs inlägg från förra året där jag väntade på Green Card och klättrade på väggarna)

I helgen hann vi iallfall med lite ledighet och dessutom hade vi vår första soliga helg sedan vi kom tillbaka från Sverige. Vi tog en biltur ut till White Mountain som ligger cirka en timme norr om Fairbanks och gick runt Flat Mountain trail.



Kenza var med förstås!











Blåa bär fanns det gott om!





Frågade den här filuren om han ville ha några av mina blåbär...



....och blev ganska kraftigt ignorerad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin