I am Beautiful...and so are You


Under veckan som gått har jag blivit tilldelad Beautiful Blogger Award från tre kära bloggkollegor, Swaussie, Eleonor och Liz. Tack snälla ni!

Jag vill ge awarden till samtliga som bloggar om sina liv utomlands, ni är ett otroligt stöd för mig och från er hämtar jag både råd och inspiration. Med awarden kom en rad frågor att svara på;

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?

Helt ärligt var den totalt blank, amerikanska författare får ofta betalt per sida..hrmf. Boken har jag lånat från mitt nya jobb och heter "Human Resource Management" av P. Buhler

Vad var det senaste du såg på TV?

Är ÖVERLYCKLIG över att SOLSIDAN har börjat igen, har redan sett första avsnittet två gånger!

När var du senast utomhus och vad gjorde du då

Imorse, startade bilen och körde till ett möte med nya chefen.

Vad har du på dig?

Eftersom jag har håriga husdjur hoppade jag snabbt som attan ur Business stassen när jag kom hem. Grå mysbyxor och Ks hoodie och tjocka strumpor gäller på hemmaplan.

Vilken var den senaste filmen du såg?

SALT med Jolie. Det finns få människor som skulle se snygga ut när de hoppar från en bro och klamrar sig fast på ett lastbilsflak i 140 km/h. Ja, jag vet, det är bara på film..

Skulle du överväga att flytta utomlands?

Det har jag gjort några gånger nu, fast flytten till Alaska var den första som var "på riktigt". Jag kan tänka mig att flytta igen om några år. Gärna till Sverige då förstås.



Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Grattis till alla awarder vännen! :) Du förtjänar alla awarder som finns för din härliga blogg. :) Att kika in här hos dig är ett måste för mig på bloggrundan. Du bjuder så härligt på ert liv i Alaska och får mig verkligen att vilja besöka Alaska någon gång. Dessutom får du mig att tänka, känna och reagera med dina inlägg. Sådant gillar jag! Tack för att du finns! :)



Kram Lotta

2011-01-21 @ 22:36:02
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin