Girls just wanna have fun

Första dagen i Idaho var en riktig tjejdag/natt. Vi åt lunch på en mexikansk restaurang och sen var det shopping hela dagen. Vi tog en paus på underbara Cheesecake Factory, min variant hette typ Peanutbutter/Chocolate/Cookie/Brownie Cheesecake mmmmmm:) På Forever21 provade vi tjusiga klänningar (som tagna ur en åttiotalsfilm, checka min cerisa!!) och expediten kände sig tvungen att skälla ut mig eftersom jag fotade i provrummen. Ajabaja..:)

Vid nio snåret sa vi hejdå till Joanna och lilla Angel och ilade hem för att duscha och byta om inför kvällens äventyr. Dresscode: COWGIRLS. Vi tog pickuppen till en liten by utanför Boise som heter Kuna till ett ställe som hetter just, Cowgirls. Vilket ställe! Cowboys överallt och linedance på dansgolvet! Riktigt skoj! Ks mamma haffade en cowboy och bad honom lära mig dansa swing. Herregud, jag vet inte hur han lyckades med på något vis fick han mig att slå en volt runt hans arm och landa på fötterna. Han måste ha ont i ryggen idag, stackarn! Ks syster Sabrina fick sig också en lektion! Vid tvåtiden körde vi hem och somnade sött helt slut efter en härlig dag!






Ks mamma och systerdotter Angel inne på Macy´s




Sabrina, Angel och Joanna och en Chocolate Rasberry Cheesecake ..




Min Cheesecake :) (inga viktväktare i den här bloggen inte... man måste unna sig :))





Kolla expediten i bakgrunden, hon är precis påväg att börja skälla ut mig..haha




Sabrina, Ks mamma och Jag






Bäst jag övar, från och med imorrn sitter jag i sadeln tre dagar i sträck :)







Danslektion Steg 1




Danslektion steg 2 :)



Coyotes dansar på bardisken :)












Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Oj, roliga bilder! Känns verklgen exotiskt! Åtminstone från ett svenskt perspektiv ;)

2010-08-09 @ 21:46:34
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Marie

haha, ja, cowboyhattar är inget man ser på Avenyn direkt :)

2010-08-16 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin