Why men prefer to fish with men


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha... underbart!

Kan inte vänta tills den dagen då jag kan prata svenska med min Paul - vore så himla skönt, för jag kan uttrycka mig så himla mycket bättre på svenska! Hur länge tog det innan han förstod så mycket som han gör nu? Har du alltid pratat svenska med honom?

2010-08-16 @ 13:42:23
URL: http://www.misspkm.blogspot.com
Postat av: Marie

Helena: Det är underbart att han förstår svenska (även om vi mest pratar engelska) K har bott i Sverige i tre år och pluggade lite svenska då, fast mest har han nog lärt sig genom att lyssna på och prata med mig och våra svenska vänner! Tror det är bäst att börja med en kurs (typ Rosetta Stone om ni inte är i Sverige) och sen är det upp till dig att prata med honom på svenska. Lycka till Paul!

2010-08-16 @ 18:31:08
Postat av: malin clapper

Hahahaha! :D

2010-08-16 @ 20:31:03
URL: http://www.mrsclapper.blogspot.com
Postat av: Helena

Hummm... ja Rosetta Stone har vi ju faktiskt och Paul satt med det innan vi åkte till Sverig i julas, men sen dess har det inte varit något men han förstår ju helt klart bättre än han kan prata. "Prosit" "ost" och "tack" kan han.. och det kan han ju komma långt med haha. Vi får se hur det hela slutar om han kommer att lära sig något eller inte.

2010-08-16 @ 21:06:31
URL: http://misspkm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin