Vår gran



Jag sitter i soffan med ett glas Gluwein och beundrar vår julgran. Det här är min och Ks FÖRSTA JULGRAN tillsammans. Jag måste säga att jag tycker den är fantastiskt fin. När jag tänker efter har jag nog aldrig sett en så perfekt och tjock gran som vår. Halmfigurerna kommer från IKEA i Seattle och känns väldigt svenska, kulorna har jag hittat på Michaels. Stjärnan är väl inte helt hundra, den var en den enda stjärnan som fanns kvar i hela stan. Men annars. Helt perfekt. Och min. Himla tur att jag övertygade K att skaffa den trots att han är en sån person som tycker att hugga gran är detsamma som att stödja minkfarmar. Typ.

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Ser ut som en mycket välvuxen gran. Fin! Och halmprydnader är fina tycker jag. Stjärnan ser litet för liten ut kanske. Minns du stjärnan i Karl-Bertil Jonssons jul som pappa Tycho tog hem gratis från sitt varuhus. ;) GOD JUL!

2010-12-25 @ 00:43:43
URL: http://bo-i-usa.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Oh den är PERFEKT!! Vad fint ni verkar bo, jag gillar det där stug konceptet. Hoppas att ni haft det toppen! Kram!



Ps, bra att förlaj magkäänslan med jobbet. Jag håller tummarna!

2010-12-26 @ 18:27:47
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Linnéa

oj vad jag stavade illa ser jag nu.. f.ö.l.j.a m.a.g.k.ä.n.s.l.a.n menade jag ju.

2010-12-26 @ 18:28:49
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Hanna

Otroligt fin gran!! Jag gillar era strumpor oxa, mycket finare an de traditionella strumpor har! God fortsattning! Kram

2010-12-28 @ 01:57:03
URL: http://crosscultureadventures.blogspot.com
Postat av: Marie

Anne-Marie; God jul! Jag har inte kollat på Karl-Bertil, ska kolla upp!



Linnéa; Definitivt vit jul här, kul att ni fick snö också! Stugkonceptet är härligt, men ibland får man lappsjuka och längtar till storstadspuls..tänk att man alltid suktar efter det man inte har just för tillfället! Hoppas C blir frisk fort och att ni har ett härligt jullov tillsammans!



Hanna; God fortsättning! Julstrumpor är nytt för mig, himla mysig tradition! Fick du någon strumpa? Kram

2010-12-29 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin