Sverige i ett paket

Åhh vad glad jag blev när jag öppnade paketet från mamma och pappa! Allt i lådan var SVENSKT, tom. inslagspappret var dalablått med midsommarstänger och Mälardalens emblem på! I paketet låg;

Daniel och Viktorias Bröllopsask med CHOKLAD
Daniel och Viktorias Bröllopsservetter
En handtillverkad Midsommarstång
Fyra handdukar med min farmors handsydda emblem på
och ett kort på SANTOS mammas och pappas fina vovve!

Nu är jag redo för både bröllop och midsommar! Har kollat runt lite och det verkar som att flera ska fira Daniels och Viktorias bröllop genom att kolla på tv och äta egen bröllopstårta! Hur ska ni fira BRÖLLOPET? Är det någon som kommer att se det på plats? Är så himla stolt över att vara svensk och ha en så fin KUNGAFAMILJ!!

(Chokladen var lite smält efter den långa resan, men himmelskt god) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin