Lusekofta

Visste inte att kapris var en delikatess. Var i fyra olika butiker idag innan jag hittade det. Ska nämligen svänga ihop en helsvensk somrig potatissallad till en POTLOCK ikväll. Idag är ju ingen vanlig dag utan NORGES NATIONALDAG, eller, kallas det nationaldag förresten? Iallafall, jag ska träffa ett gäng amerikaner med skandinavisk bakgrund som försöker hålla fast vid sina nordliga rötter och fira våra seder. Ska bli kul att se hur det går till. De tar säkert på sig sina lusekoftor.




 Idag är det måndag och det betyder också att det är dags för min utmaning. Ikväll ska jag DANSA JAZZDANS för första gången på 10 år. :) Hur det kommer att gå? Ja den som väntar får se...To be continued

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin