Min kära K

Jag vet att det kan verka osmakligt att skryta sig varm över sin andra hälft men här och nu måste jag få göra ett undantag. Imorse vaknade jag (bortsett från en snabb kissepaus med hunden vid sexsnåret) halv tio. När jag kikade ut genom det öppna fönstret möttes jag av en uppfriskande bris och en kaskad av vackra höstfärger i morgonsol. Efter några kuckelikuliknande morgonljud kilade jag ut i köket där jag möttes av en syn som fortfarande får mig att le. På golvet står K och monterar ihop tvbänken vi köpte igår kväll. Kenza och Belle hjälper till genom att sprattla runt ibland kartonger och omslagspapper. På spisen står marinarasåsen som vi ska servera till middagen ikväll och puttrar och bredvid ligger pastasnäckor färdigfyllda med oströra och champinjoner färdigskivade, allt förberett så att det bara är att ställa in i ugnen. 

Det där med att män bara kan göra en sak i taget, jag tror vi tar och stryker det.  

Kommentarer
Postat av: sara

Härligt, sånna män gillar vi!

2010-09-13 @ 16:47:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin