Skattevärken

Idag var jag på intervju för en ny tjänst som Benefits Coordinator. Ska bli spännande och se om jag får den, alltid kul med intervjuer tycker jag, man får ju prata så mycket om sig själv! Efter jobbet var jag hos Sean och fixade håret. Det är faktiskt första gången i mitt liv som jag har en frisör jag verkligen trivs med, kanske har att göra med handmassagen som ingår...

Tyvärr slutade en annars rätt perfekt dag med enmindre trevlig överaskning. Fick min deklaration nyss och ser att den ska vara inne 2a maj. Det är alltså för sent att skicka den per post. Och så har de glömt att skriva kod på min och jag har ingen e legitimation. Så nu sitter jag och väntar på att skatteverket ska öppna sin förbaskade telefonlinje så att jag kan ställa mig i kö. Besvärligheter. Sånt som man gärna skulle klarar sig utan. Men som på något konstigt sätt får en att växa som person. Lite i taget.  

Glad Påsk förresten. Bilden har jag lånat här


Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Ha,ha jag älskar Nemi! Hon är så bra! :)



Vad spännande med intervju och jag håller tummarna stenhårt för att du får jobbet. Du får berätta hur det går. :)



Härligt att du har hittat DIN hårfrisör! :) Jag har haft samma i 15 år nu. Hon är bara bäst och vi klickar bra ihop. Framförallt är hon 100% ärlig och det tycker jag befriande och viktigt. Jag vill ju inte gå runt med en frisyr som jag verkligen inte passar i. Vad lyxigt det låter med handmassage! Kanske något jag borde föreslå för min frisör också. ;)



Skönt att det inte var det inlämningsdatum du trodde på deklerationen så att du kan börja andas igen vännen. ;)



Sköt om dig fina du och njut av våren!



Kram Lotta

2011-04-28 @ 16:00:03
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: malin clapper

nu skrev jag en kommentar, men det dök upp en konstig text... Kontentan var iaf att deklarationer är tråkiga och jobbiga.

Hoppas att du har en fin valborg!

2011-04-30 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin