Älgbajs på burk, någon?

Nu åker vi om tre dar. TRE DAGAR! Måste börja packa! Vad ska jag ta med mig? Var runt och letade presenter idag, men ni ska veta att i Fairbanks, där kan man räkna affärerna på fem fingrar. En säljer träskålar, en träskor, och så har vi walmart där det finns mycket plast och fred myers där man kan köpa tårtor i form av hamburgare. Ja, så alltså, KÄRA FAMILJ och VÄNNER,

Ni får ta mig som jag är, en tokstolla som flyttat till ett ställe långt upp i norr där älgbajs på burk är vad turisterna köper och de snajsiga butikerna lyser med sin frånvaro. 

PUSS på ER!


Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Åhh, vad härligt att ni snart är på väg till Sverige! Jag vet ju hur mycket du har längtat Marie och jag kan tänka mig att familj och vänner har längtat efter er precis lika mycket. Njut nu av er Sverige-resa, familj och vänner och av att vara tillsammans och tanka mycket Sverige-kärlek (och svenskt godis ;)).



Sköt om dig fina du!



Kram Lotta

2011-07-01 @ 22:01:54
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Linnéa i usa

Ohh jag är aaavis!!

2011-07-02 @ 00:50:42
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Marie

Lotta: Det ska vi! Härligt att komma hem när Sverige är som allra vackrast,nu hoppas vi på sol alla dagar! Ta hand om dig!



Linnéa: Ska försöka dela med mig av lite Sverigesommar här på bloggen!

2011-07-02 @ 02:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin