Blå blå vindar och vatten













Kommentarer
Postat av: Eleonor

Fy farao vad mysigt och svenskt!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-13 @ 17:05:09
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Liz

Marie-

som sagt, svenskare gar ju inte att fa till det. Alskar fotona, man langtar annu mer till soliga klippor eller skargarden...Jag ar ju uppvuxen i Vastervik, och Tomas Ledin sa en gang i en intervju att texten till "Bla bla vindar och vatten..." skrev han efter ett besok i Vasterviks skargard, sa ohhh bade titeln och fotona far mig att langta "hem"...

Postat av: Anonym

Underbara bilder Marie!!! :) Det är så roligt att läsa om och se bilder från er härliga vistelse i Sveige (så fint foto på dig och din syster). Ni verkar ha det helt underbart och det tvekade jag ju aldrig om. Förstår att ni njuter av fina, kärleksfulla och minnesvärda dagar tillsammans med familj och vänner.



Sköt om dig vännen och fortsätt njuta av den svenska sommaren!



Kram Lotta

2011-07-21 @ 22:04:58
Postat av: Min plats i solen

Min plats i solen försvann där. Men det var alltså jag som skrev förar kommentaren. ;)



Kram

2011-07-22 @ 07:49:17
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin