Framme!!!

Klockan är halv sex på morgonen i Västerås och jag och K har redan hunnit med en låång promenad och frukost på altanen. Jag tror det tar ett tag innan vi kommer in i samma tidsrytm, resten av familjen lär sova några timmar till. Idag ska vi bara ta det lugnt och andas in Sverige. Kanske ta en cykeltur "ner på stan" och kolla i lite butiker och rensa trädgården på jordgubbar och smultron. 

Det tog oss ungefär 30 timmar att åka från Fairbanks till Västerås. Vi hade åtta timmar till övers i Chicago och det är första gången i mitt liv jag tagit in på hotell några timmar mitt på dan (fick lite konstiga blickar) men jösses vad värt det var med säng och dusch.

Här kommer lite bilder från resan;



Schweden - Sviden - Sweeeeden



Vi hade såna där stolar som man kan veckla ut till en säng. Extra legroom Extra skönt.







You´re my lobster......



Helt klart bästa flygplansmaten jag nånsin ätit...dessertbuffé! Är det förresten nån som har recept på Macaroons med lavendel? Har aldrig smakat det tidigare och det var verkligen himmelskt gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man brukar alltid få bra mat i business class =))

2011-07-06 @ 12:29:50
Postat av: Anne-Marie

Oj vilken skillnad mot "boskapsavdelningen" ;). Såg väldigt rymligt och fint ut. Maten var litet bättre den också. :) Men så kostade det väl litet mer också. Härligt att ni är i Sverige. Kram!

2011-07-07 @ 01:09:30
URL: http://bo-i-usa.blogspot.com
Postat av: Freedomtravel

Vad lyxig och bekväm flygresan ser ut! Annars brukar ju flygningar vara det mest obekväma och trista man kan ta sig för...

2011-07-07 @ 07:13:04
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Li

jises, 30 timmar! Välkommen till Sverige ;)

Men den där flygresan såg alltför god ut =)

2011-07-11 @ 21:43:52
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin