Tandvärk

Jag är fullt medveten om att det var mitt eget val att dra ut de förbaskade tänderna, dessutom av anledningen att "försköna mitt yttre", så egentligen har jag ingen rätt att beklaga mig. Men nu gör jag det ändå, HELVETE vad ont det gör. Nu har jag slut på medicin och det värker i hela huvudet. Nyponsoppan hjälper, och jag vet att det är en del av läkningsprocessen men nu får det väl ändå räcka.

Sådär, tack för att ni ville lyssna. Jag vet att min lilla tandvärk egentligen inte ens är en droppe i havet av världsproblem. Tyvärr har den råkat få stort utrymme den här veckan i det som kallas Jag. Nu ska jag försöka mota bort den genom att tänka på vad jag är tacksam över istället.

Jag är tacksam över att jag förhoppningsvis tack vare den här tandvärken kommer ha ett "Million Dollar Smile" om en sisådär två år.

Mitt nya "Million Dollar Smile" kommer förhoppningsvis leda till ett fantastikst toppjobb inom en toppfirma med toppkollegor.

På mitt nya toppjobb på toppfirman kommer jag förhoppningsvis med hjälp av mitt "Million Dollar Smile" och mina toppkollegor lösa världsproblem.

Så där ja, lite tandvärk är ju egentligen inte hela världen.


Kommentarer
Postat av: Mattias Bergkvist

Försök att hålla ut!

2011-10-17 @ 07:26:12
URL: http://mattias-filmochbild.blogspot.com
Postat av: Desiree

Klart att det kommer vara värt all möda och all smärta när du får ditt million dollar smile :-)

Du är värd lite glass så länge, kallt så att det funkar lite som bedövning, gott och perfekt konsistens att äta. Köp hem en stor förpackning favvo glass som tröst.

2011-10-17 @ 12:31:04
URL: http://sweethomesweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin