A peak inside the Frysbox

God Fortsättning hoppas ni har en härlig start på det nya året! Här kommer ett nyårskort från Frysboxen. Amaryllisarna har tagit fart och här ser vi fram emot en veckas avbrott då vi chockar kroppen med en vecka på Hawaii tillsammans med svärföräldrarna. 2012, vad tror ni? Blir det det bästa året hittills? Vi ser till att göra det till det va? 

  


Tack Ann, för att jag fått låna dina Arctic Boots. Förstår inte hur jag klarat mig utan dem!
Och tack K för min nya varma norskemössa!



Amerikan eller alban? Same same, not so different.



Alaskamade Kenza älskar snön!

Kommentarer
Postat av: Linnea i Colorado

Men vad vackert! Snöööö! Här nere i Downtown denver har vi bara brunsnö..

2012-01-03 @ 01:43:46
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Desiree

God fortsättning på det nya året. Åh Hawaii är underbart! Ni kommer att få en riktigt bra start på 2012 med en vistelse där. Klart att nya året ska bli riktigt bra :-)

Kram!

2012-01-03 @ 17:50:10
URL: http://sweethomesweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin