Carcrash

Nej, så farligt var det inte. Men idag slog det mig att man blir ganska sårbar när man bor på ett ställe där man känner få och där bussen lyser med sin frånvaro. Skulle åka o köpa mera färg och bilskrället startade inte. Helt död. Kaputt. Jag har ju åkt kommunalt hela mitt liv så jag har ju inte direkt mycket erfarenhet "under huven". K är i Phoenix sju timmars flygväg härifrån, grannarnas bilar var borta och jag började smått förbereda mig på att leva strandsatt i en vecka när jag kom på att jag ju har en "Emergency contact". Gladys. Hon har vart med förr vill jag lova! Upp med huven, fram med kablarna och vips var det bara att börja köra. Vilken klippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin