Evig student?

Idag har jag vart på powerwalk med mormor K och Silvia. Man skulle kunna tro att det blir en långsam promenad med en mormor i gänget, men jag tror fasiken att det var hon som höll uppe tempot. Så pigg vill jag också va när jag blir 80, bäst att underhålla kroppen med andra ord.

Imorrn är sista dagen att anmäla sig till högskolestudier om man planerar att plugga i höst. Jag vet inte ens vilket land jag befinner mig i i höst, men jag har anmält mig till ett par distanskurser utifallatt jag mot förmodan befinner mig i ett land där jag inte har arbetstillstånd. En kurs i grafisk design, en i webpublicering och en filosofikurs som hette "livets mening". Riktigt djupt. För övrigt har jag börjat fundera på olika sätt att jobba "i Sverige" fast jag är i Alaska. Översättare? Webdesigner? Exportera? Författa? Fotografera? Möjligheterna är ju egentligen oändliga bara man hittar rätt kanaler :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Livet är ett livslångt lärande! :-)

2010-04-15 @ 23:34:43
URL: http://claracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin