Livsmål av vikt

 
När man inte jobbar och har lite TID över fastnar man lätt i existensiella frågor av typen Vem är jag? Vad är mitt syfte? Vart är jag påväg? Jag hittade denna lista över folks mål med sin tid här på jorden och måste säga att jag tycker det är fantastiskt att de flesta har som sitt primära mål att Gå ned i vikt. Alla vet ju att bara man är slank och smärt är ju målet med livet och vår existens uppnått. Eller hur var det nu :)?

Vanligaste livsmålen

1. Gå ned i vikt

2. Sluta skjuta upp saker

3. Skriva en bok

4. Bli kär

5. Bli lycklig

6. Skaffa en tatuering

7. Dricka mer vatten

8. Gifta mig

9. Resa jorden runt

10. Åka på en resa utan fastställt mål

(Källa:http://www.aftonbladet.se/wendela/article6978765.ab)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin