Höstlöv

Skolan börjar för eleverna i Fairbanks idag och vips så har hösten kommit till Alaska. På min powerwalk nyss såg jag gula löv på träden och regnet gjorde grusvägen lerig. Hade vindjacka så det var inte direkt kallt, men ändå. För bara några dagar sen var det strålande sol och 25 grader. En vän påminde om att det är 19 veckor kvar till julafton. 19 veckor. De går ju hur fort som helst! Känns som att den här sommaren bara flög iväg! Dags att täcka mina (fortfarande gröna) tomater. Idag är det 8 dagar kvar till vår intervju med immigrationsenheten.

 



Bild tagen för fyra dagar sen då det fortfarande var sommar :) Vad tycker ni om mina fabulous trädgårdsskor?

Kommentarer
Postat av: Linda

åh kan faktiskt säga att jag för en gång skull längtar till hösten, kanske för att jag för en gång skull haft en riktig sommar! Så nu längtar jag efter smattrande regn mot fönstret, en varm filt å en kopp te och tända ljus! MYS!



Lycka till på intervjun, håller alla tummar och tår! Men tror det kommer gå toppen, ni ser så kära ut på alla bilder! :)

2010-08-19 @ 12:44:08
URL: http://dotlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin