Hål

Jaha..nu har vi två svarta hål i taket. Vaffå dådå??






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Marie!



Om du bara visste vad jag tycker om din blogg!!!!!

Det är en av dagens höjdpunkter att titta på den, har hört att även några av mina kollegor på jobbet har varit inne och läst där ibland.



Vet du Marie......när jag läser om ditt liv i Alaska handlar det ofta om, natur, kulturkrockar, annorlunda upplevelser och funderingar om livets mening. Jag ser även fina texter med välformulerade ord som kan beskriva upplevelserna du varit med om på ett sådant sätt att vi, som aldrig upplevt dem, förstår. Sådan text brukar jag beskriva så här....att läsa texten känns som att äta en glasstrut! Du har talang att förmedla upplevelser och känslan med dem! Ja...........



Kanske upplevelsebranschen vore något för dig? Vad sägs om att ordna små exlusiva gruppresor till Fairbanks med omnejd? Lugn och ro, vida vidder och fin natur är en bristvara för många och visst är det tuffare för en europe att uppleva det i Alaska än i Norrland eller Alperna. Mellan uppdragen måste du naturligtvis göra undersökningar om dig kundmarknad och komma hem och hälsa på!!!!!!



KRAM, KRAM, KRAM......hälsa K



Moster Maisy



2010-07-14 @ 10:47:41
Postat av: Marie

Tack snälla för alla fina ord! Endel tyskar har hittat hit, men för de flesta är Alaska fortfarande okänd mark. Bra idé! kram kram

2010-07-14 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin