Här ska skapas




Den 18 juli och två veckor framåt fylls hela Fairbanks med konstnärer, musiker och dansare, personer som har satsat allt på sin kreativitet. I samband med festivalen har vi, nybörjare och amatörer, möjlighet att prova på och lära mer om hundratals konstformer! JAG har anmält mig till en tvåveckorskurs i teckning och är så sjukt GLAD att jag faktiskt har tid och möjlighet att använda min kreativitet.  Jag ÄLSKAR att rita och måla. När jag var liten var målarböcker det bästa jag visste och mitt favoritämne i skolan var alltid BILD och FORM. När jag började plugga på Universitetet var det helt plötsligt mycket annat som tog upp min tid, för att inte tala om när jag jobbade då det inte fanns tid alls. Nu har jag tid. Vilken MÖJLIGHET! Oj vad jag längtar, här ska skapas!!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin