Jag har det bra jag

Hej på er! Har ni det bra i solen? Jag har insett att jag är lyckligt lottad som kan öppna dörren och springa runt spritt språngande i solen (eller ja, med bikini) utan att nån behöver bry sig om mitt oanständiga beteende. Livet på landet när det är som bäst! Idag har jag bättrat på brännan genom att stå på huvudet och rensa ogräs hela förmiddagen. Rensat ogräs? JAG HAR RENSAT OGRÄS. nej det är ingen fara, jag mår bra. Kan till och med rekommendera det, solen kommer åt konstiga ställen på kroppen, det är bra träning, tankarna flyr och så blev det FINT också. Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kaffe och några pocket. Jag har det bra jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin