Snart dags för hike

Nu har vi packat matsäckar och hikingkläder och det är dags för sängen. Imorrn ska vi upp råtidigt för att köra till Denali Park som är ett himla trevligt naturreservat här i Alaska. Första gången jag var där var i september förra året och det var fantastiskt vackra färger överallt. Fotot på mig i min header är taget i Denali Park. Den här gången har vi bokat en suite så vi hinner med en längre hike på måndag. Ks mamma och Bob är riktiga vildmarksexperter så för dem blir detta en "piece of cake". Jag är dock lite orolig att min kondition är kass, det visar sig imorrn. Bloggar mer när jag kommer tillbaks från Denali. Om jag inte försvinner i vildmarken vill säga...:) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin