En vanlig dag i Orlando

Skjutsade K till konferensen tidigt imorse (hålls på ett PALATS till hotell, hoppas att jag kan följa med en dag så jag kan visa bilder) Sen körde jag världsvant (har fått kläm på det där med storstadskörning nu) vidare till Florida Mall, ett shoppingcenter med 260 butiker. På kvällen var vi på  Café TuTuTango där det serverades läckerheter i tapasform och där det var konst till salu och konstnärer in action i restaurangen.

 






Holce Mamama, eller High Maintanance, eller Her Majesty
Det var som att komma hem, H&M i mitt :love:



Style Boyfriend, supersköna shorts!



Jeans, jeans, jeans är trendigt i vår



Smink på kakfat, smaskigt inbjudande!!



Världens största M&M butik. K fick leka fågel, fisk eller mittemellan när han kom hem från
konferensen och hittade en påse med sitt favoritgodis!




Hittade en cool flaska med Bodyspray och läppglans med mintsmak
på Victorias Secret.



Innehållet i den här påsen är...hemligt förstås.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin