Fina huset

Tänkte visa lite hur det går med huset. Luke och Jason hjälper ju oss med att fixa utsidan och nu har de tvätta och oljat hela utsidan. De jobbar i 25 graders värme så jag har försökt hjälpa till så gott jag kan genom att servera lemonad och rootbeer. :) Fint blir det! Imorrn ska oljan ha torkat in så då är det dags att börja med själva tätningsjobbet. Själv har jag övat på att laga Key Lime Pie idag, ska be killarna vara provsmakare imorrn. Det har ringt två personer och frågat vilken typ av fågel Bosse. En kille letade efter sin kyckling som hade försvunnit. "Good luck finding your chicken", avslutade jag det samtalet och sen högg jag in på kvällens middag, ugnsbakad KYCKLING med honungsskinka och ost. Kan ju ha varit hans kyckling, vem vet. Nu ska vi sova, godnatt eller godmorgon på er DARLINGS :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin